Коли співробітників визнають за їхні зусилля, це зміцнює моральний дух і мотивує їх продовжувати працювати на тому ж рівні. Незалежно від того, приходить воно від керівника чи іншого члена команди, визнання приємне.

Визначення типів заохочень, які будуть резонувати з вашою робочою силою, має вирішальне значення для успіху. Популярні варіанти включають гнучкий графік роботи, оздоровчі програми та можливості професійного розвитку.

Зміст

приховати

1
Підвищена продуктивність
2
Підвищений моральний дух
3
Підвищене утримання
4
Збільшений набір
5
Підвищення рівня задоволеності клієнтів
6
Підвищена продуктивність

Підвищена продуктивність

Багато працівників почуваються недооціненими та ігнорованими на роботі, навіть якщо вони йдуть за межі. Співробітники, які вважають, що їх робота може бути більш важливою, будуть більш мотивовані працювати на високому рівні.

Дослідження показали, що співробітники, які отримали визнання за свою ефективність, на 89% частіше будуть продуктивними. Це пояснюється тим, що розпізнавання регулярно активує гіпоталамус, що призводить до підвищення рівня дофаміну та щастя, збільшуючи мотивацію.

Менеджери та співробітники повинні мати доступ до даних про продуктивність, щоб гарантувати, що винагороди виплачуються послідовно, частково та на основі об’єктивних показників. Це допоможе запобігти перетворенню чайових на очікування та зниження морального духу співробітників.

Підвищений моральний дух

У багатьох випадках моральний дух є важливішим для працівників, ніж фінансова винагорода. Співробітники, які не відчувають потреби в більш адекватному визнанні своїх зусиль, швидше за все, шукатимуть деінде.

Винагорода та визнання співробітників є ефективним способом підвищення морального духу працівників. Такі програми демонструють співробітникам, що їх наполегливу працю цінують і цінують. Винагороди співробітників можуть бути у формі командних заходів, визнання рівному-рівному або індивідуального зворотного зв’язку, усе це допомагає створити позитивну робочу культуру. Це, у свою чергу, надихає працівників пишатися своєю роботою та компанією.

Дослідження показують, що компанії, які інвестують у програми визнання, мають на 56% нижчу плинність кадрів. Це пояснюється тим, що коли співробітники відчувають, що їх цінують і визнають за їхні зусилля, вони більше залучені до своєї роботи та, швидше за все, продовжуватимуть прагнути досягати своїх цілей ефективності.

Підвищене утримання

Співробітники, які відчувають, що керівництво цінує їхню наполегливу працю, швидше за все залишаться в компанії. Винагорода за поведінку, яка веде до позитивних бізнес-результатів, як-от зразкова командна робота або досягнення важливої ​​віхи, є одним із найефективніших способів зберегти зацікавленість і лояльність співробітників.

Крім того, грошові винагороди, пов’язані з показниками компанії, можуть допомогти підвищити продуктивність і моральний дух. Це може включати віхи доходів, задоволеність клієнтів або цінності компанії. Головне – винагороджувати співробітників часто, а не рідко, і узгоджувати винагороди з бізнес-цілями компанії. Це створить більш стійке, значуще джерело визнання, яке сприятиме утриманню співробітників.

Збільшений набір

Вартість найму може бути непомірно високою для багатьох компаній. Від розміщення вакансій, перегляду купи резюме, співбесіди з кандидатами та узгодження пакетів – середня ціна найму може складати від шести до дев’яти місяців зарплати за кожну посаду, яку потрібно заповнити.

Ефективна програма визнання працівників може допомогти вашому бізнесу залучити й утримати найкращих працівників. Окрім грошового визнання, розгляньте негрошові винагороди за виконання повсякденних завдань, зусилля в команді, ідеальну поведінку тощо, щоб дати співробітникам мотивацію, необхідну для роботи якнайкраще.

Підвищення рівня задоволеності клієнтів

Співробітники, які важливі для компанії, швидше за все, докладуть зусиль, щоб надати клієнтам якісне обслуговування. І це може мати значний вплив на розвиток бізнесу.

Винагорода співробітників за прийняття цінностей компанії, перевищення планових доходів і підвищення задоволеності клієнтів — усе це чудові способи стимулювати бажану поведінку. Це також допомагає включати визнання в регулярні індивідуальні зустрічі та зустрічі зі зворотним зв’язком співробітників.

Майте на увазі, що створення програми винагород — це не одноразовий проект. Збирайте безперервні відгуки співробітників (в ідеалі за допомогою пульсових опитувань або постійно активних інтелектуальних інструментів зворотного зв’язку, таких як HR-чат-боти на основі штучного інтелекту). Потім за потреби відкоригуйте свою програму винагород.

Підвищена продуктивність

Коли працівники відчувають щире визнання за свою наполегливу працю, це може підвищити їхню мотивацію. Це особливо вірно, коли визнання приходить не лише від керівництва та колег. Члени команди можуть стати більш продуктивними, коли вони впізнають один одного за ідеальну поведінку, виконання повсякденних завдань та інші внески.

Найкращі програми винагороди для працівників — це баланс великих речей (дні народження, річниці служби, квоти продажів) і дрібниць. Обов’язково проведіть опитування своїх співробітників, щоб дізнатися більше про їхні цінності та те, як вони хочуть отримати винагороду. Потім ви можете використати цю інформацію, щоб створити програму, яка працюватиме для всіх.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Myenvoyair: навігація в небі та задоволеність працівників

От admin