У якийсь момент в історії створення та розвитку вашого бізнесу ви можете вирішити зробити крок назад, делегувати повсякденне управління своєю компанією або навіть продати свій бізнес. Продаж вашого бізнесу може бути довгою та важкою справою, яку не потрібно виконувати самостійно – ви можете звернутися по допомогу до професіоналів, наприклад, брокери Інтернет-бізнесу в Website Closers зможуть допомогти вам на кожному кроці. з їх досвідом і знаннями.
Навіть якщо ви не впевнені на даний момент і просто хочете дізнатися трохи більше про ваші можливості в майбутньому, або ви вже в процесі підготовки свого бізнесу до продажу – рано чи пізно ви зіткнетеся з простим питанням від ціни вашого бізнесу. На жаль, всю вашу наполегливу працю та незліченну кількість годин, витрачених на розвиток і розбудову вашої компанії з самого початку, неможливо виміряти та ввести в конкретні цифри, і це одна з вагомих причин шукати професійного бізнес-брокера, який би допоміг вам із цим завданням. і пояснити, як розрахувати вартість бізнесу. Це не єдина причина звернутися за допомогою до професійного бізнес-брокера, і ми повернемося до деяких причин трохи далі в статті.
приховати
Методи оцінки бізнесу
Поради щодо успішного продажу вашого бізнесу
Методи оцінки бізнесу
Погана новина полягає в тому, що немає чіткої формули, за якою можна було б обчислити остаточну та справедливу ціну, тому що кожен бізнес унікальний, як і кожен продаж, і існує багато факторів, які впливають на оцінку бізнесу в будь-який момент часу. Але є кілька способів, за допомогою яких можна знайти близький номер, який би задовольнив власника і майбутнього покупця. Кожен метод більш підходить у деяких ситуаціях, і важливо знайти правильний для вас.
- Метод оцінки існуючого ринку. Скільки коштує подібний бізнес? Якщо ви не знаєте, з чого почати, ви можете відвідати місцеві ринки та веб-сайти бізнес-брокерів і краще зрозуміти цінність функціонуючого бізнесу в цілому. Це буде дуже важлива роль бізнес-брокерів у продажу бізнесу – їхній унікальний досвід і здатність знаходити схожі випадки з розумінням точки зору потенційного покупця та цінності вашого бізнесу в очах ринку.
- Методика оцінки активів. Скільки коштують усі активи компанії? Це може включати все обладнання, сировину, нерухомість, патенти тощо. Це може дати вам базове розуміння ціни вашого бізнесу, і це може бути використано в деяких випадках. Наприклад, якщо ваш бізнес є частиною галузі, яка швидко занепадає, або якщо він стикається з дуже жорсткою конкуренцією та браком клієнтів.
- Метод СДЕ. SDE дискреційних прибутків продавця — це сума прибутку, яку ваш бізнес отримував би власник щорічно. Це широко використовуваний метод, і SDE стає основою оцінки у величезній кількості випадків. Але це не остаточне число, оскільки воно отримує множник, який залежить від різних факторів. Деякі з цих факторів недоступні вам, а деякі з них можуть бути змінені вашою підготовкою. І це підводить нас до наступного розділу статті.
Поради щодо успішного продажу вашого бізнесу
Тепер, коли ви краще розумієте процес оцінки вашого бізнесу та основні моменти, на які звернуть увагу потенційні покупці, вам стане легше зрозуміти, як збільшити вартість бізнесу перед продажем. Як ви можете собі уявити, послуги професійного бізнес-брокера не є безкоштовними, але більшість професіоналів із Website Closers можуть сказати вам: «Чудовий бізнес-брокер платить за себе». Зазвичай комісія за послуги брокера становить близько 10% від кінцевої вартості компанії і оплачується власником компанії, яка продає бізнес. Тому в інтересах власника та брокера досягти найкращої ціни для бізнесу.
Маючи цінний досвід брокера та краще розуміючи процеси належної перевірки та продажу бізнесу, він може надати деякі цінні ідеї та корисну інформацію, яка допоможе підвищити оцінку вашої компанії, а також шанси продати бізнес у першому місце. Є кілька ключових особливостей, які підвищать не тільки цінність вашого бізнесу для будь-якого потенційного покупця, але й значно спростять вашому брокеру підготовку інтригуючої презентації вашої компанії:
- Підготуйте свою фінансову інформацію. Тісно співпрацюйте зі своїм бухгалтером або бухгалтером, щоб переконатися, що фінансова сторона вашого бізнесу буде максимально чіткою та прозорою.
- Покращте свій грошовий потік, якщо це можливо. Ви можете спробувати трохи підвищити ціни на свої товари чи послуги, запустити маркетингові кампанії, які б залучили додаткових клієнтів, або вдосконалити існуючі виробничі процеси у вашій компанії, щоб мінімізувати витрати.
- Налаштуйте бізнес-процеси. Для деяких клієнтів це може бути не перший і єдиний бізнес, і вони будуть дуже раді дізнатися, що бізнес може працювати без їх присутності в будь-який час.
Щоб дізнатися більше про корпоративних радників, відвідайте сайт Nash Advisory.