Швидке зростання кіберспорту як серйозного змагального виду спорту було безпрецедентним. Незважаючи на свій відносно нішевий статус, кіберспорт набув величезної популярності, а турніри з відеоігор залишаються незнайомими для значної частини населення. Однак незаперечною правдою є те, що кіберспорт може похвалитися величезною базою шанувальників, яка перевершує традиційні показники.
У 2019 році легендарний чемпіонат світу з League of Legends досяг піку глядачів у 44 мільйони, тоді як чоловічий фінал Вімблдону зміг залучити лише 9 мільйонів глядачів. Відмінні характеристики кіберспорту ускладнюють регулювання, особливо щодо ставок та азартних ігор.
Конвергенція цих двох гігантів зробила революцію в індустрії розваг і відкрила численні інвестиційні можливості для окремих людей, геймерів та ентузіастів. Швидке розширення впливу кіберспорту в секторі iGaming означає значні зміни в нашому сприйнятті та взаємодії з цифровими розвагами, відкриваючи нову еру захоплюючих і привабливих вражень.
приховати
Ідеальний шлюб між кіберспортом і казино
Чому кіберспорт такий інтригуючий
Інтеграція між казино та кіберспортом все ще триває
Чому майбутнє кіберспорту за молоддю
Остаточно
Ідеальний шлюб між кіберспортом і казино
Мільярдний ринок ставок на кіберспорт надає значну можливість для сайтів ставок на спорт і казино отримати значні прибутки. Не дивно, що багато нових онлайн-казино інтегрували ставки на кіберспорт у свої пропозиції, а деякі платформи призначені виключно для цього типу ставок. Тим не менш, букмекерська індустрія стикається з кількома проблемами, які необхідно вирішити, щоб повністю використати потенціал ставок на кіберспорт.
Крім того, запровадження ставок у прямому ефірі та трансляції значно покращило досвід ставок, дозволяючи гравцям стежити за своїми улюбленими спортивними іграми, такими як Fortnite, League of Legends (LOL), CSGO, PUBG, Dota2 і Valorant, у режимі реального часу, граючи в онлайн-казино. . Крім того, впровадження технології блокчейну та криптовалюти, а також партнерство між операторами ставок на кіберспорт і командами з кіберспорту відіграють вирішальну роль у формуванні зростання ринку та потенціалу для майбутнього розширення.
Чому кіберспорт такий інтригуючий
Привабливість кіберспорту для казино та букмекерських закладів виникає з різних причин. В першу чергу вони залучають молодшу клієнтуру. Дані досліджень показують, що більшість онлайн-гемблерів мають вік 35 років і старше, тоді як середній вік шанувальників кіберспорту приблизно на десять років менше. У результаті казино повинні адаптувати свої довгострокові стратегії, щоб задовольнити переваги наступного покоління.
Стійкість ставок на кіберспорт змінила правила гри. За рік, який був затьмарений катастрофічним впливом пандемії на традиційні спортивні ринки, аудиторія кіберспорту значно зросла. Турніри з блокуванням, особливо зі спортивними іграми, як-от FIFA, стали магнітом для нових глядачів, які шукали розради у віртуальних змаганнях, у той час як події в прямому ефірі були призупинені. У результаті букмекерська активність навколо цих турнірів пережила неабиякий сплеск. У Великій Британії валовий прибуток від кіберспорту зріс на вражаючі 124% у період з квітня по травень 2020 року. У той час як традиційні ставки на спорт зазнали спаду, ставки на кіберспорт стали цінним джерелом доходу для сайтів азартних ігор у цей період невизначеності.
Інтеграція між казино та кіберспортом все ще триває
Спортивна посуха під час пандемії призвела до появи таких популярних подій, як Virtual Grand Prix. Тим не менш, індустрія монетизованого кіберспорту в основному обертається навколо традиційних відеоігор, таких як CS:GO і League of Legends. Букмекери стикаються зі значною перешкодою при визначенні коефіцієнтів на матчі та турніри в цій відносно новій сфері. Гравці сприймають веб-сайти, які зосереджені виключно на ставках на кіберспорт, як більш надійні. Важливо визнати, що віртуальні версії спортивних змагань у реальному світі відрізняються від шаблонів знайомих ліг і команд, до яких звикли глядачі.
Законодавча характеристика ставок на кіберспорт є потенційною перешкодою. Політики зіткнулися з проблемами під час розробки законодавства для ефективного нагляду та регулювання кіберспортивної діяльності. Примітно, що у Великій Британії, на відміну від американських онлайн-казино, переважає аргумент, який наголошує на фундаментальних відмінностях між кіберспортом і традиційними фізичними спортивними подіями, вимагаючи окремого ставлення.
Аргумент проти того, щоб кіберспорт був виключно грою, заснованою на навичках, випливає з існування генератора випадкових чисел (ГВЧ) у певних подіях. Отже, є підстави кваліфікувати самі турніри як вид азартних ігор, навіть без включення парі на результати.
Якщо це міркування набере обертів, це викликає сумніви щодо майбутнього кіберспорту у Великобританії. Регулювання сектора як азартних ігор призведе до значних ускладнень і усуне потенціал для ринку ставок. З майбутнім переглядом законів про азартні ігри у Великобританії це може мати значні наслідки для ставок і всієї індустрії кіберспорту.
Чому майбутнє кіберспорту за молоддю
На цьому етапі численні нагальні запити стосуються кіберспорту та його впливу на молодшу аудиторію. Враховуючи властиву привабливість відеоігор і, отже, будь-яких азартних ігор, пов’язаних з ними, для переважно молодої демографічної групи, рекламні кампанії стратегічно спрямовані на привернення уваги цієї конкретної вікової групи, випадково чи навмисно. Потенційні наслідки ставок на кіберспорт у вихованні нового покоління пристрасних або проблемних гравців серед молоді викликали значні дискусії.
Зв’язок між кіберспортом і молодими гравцями все ще не чітко визначений. Хоча відбувся значний сплеск залучення молоді до азартних ігор, це не вказує на прямий зв’язок із кіберспортом. Дослідження показують, що люди віком до 24 років найчастіше взаємодіють у соціальних мережах із обліковими записами ставок на кіберспорт.
Ще одне занепокоєння стосується вмісту самих відеоігор. Зараз у центрі уваги використовується використання лутбоксів в іграх і чи можна їх класифікувати як азартні ігри, чи вони заохочують гравців до інших форм азартних ігор. Лутбокси мають потенціал для активації тих самих нейронних центрів винагороди, що й більш явні форми азартних ігор, наприклад ігрові автомати.
Остаточно
Прогнозується, що обсяг ринку кіберспорту до 2027 року становитиме 3,2 мільярда доларів. Ці статистичні дані вказують на значний вплив кіберспорту на доходи букмекерських платформ, оскільки він захоплює значну частку того, що раніше було виключно для традиційних видів спорту.